Tack till alla för en lyckad uppvisningsdag! Vi fick se fantastiska framträdanden och härlig inlevelse – och en underbar publik kom på plats för att njuta och heja! 🫶
Vårterminen fortsätter ännu som vanligt under denna vecka (19).
Så här i slutet av terminen samlar vi också in feedback från elever och vårdnadshavare om den gångna perioden! Du kan fylla i formuläret här.
Tack på förhand – din feedback är viktig för oss 💕


